sreda, 9. januar 2013

Selitev bloga na Google Bloge

Blog Opozicija Norcem sem ustvaril že leta 2007 in je deloval na naslovu intelektualec.blog.siol.net. Blog si je na omenjenem naslovu ustvaril kar nekaj rednih bralcev, čeprav sem v najboljšem primeru napisal le nekaj 20 objav na leto. Obiskanost je bila zadovoljivo, povprečno 100 ljudi na dan, če pa so moje prispevke objavili na Druem svetu, pa se je obiskanost za nekaj časa povečala na 400-500 ljudi na dan. Nekajkrat so moje prispevke objabili tudi na prvi strani SiOL.net, takrat pa sem dosegel krepo čez 1000 unikatnih obiskovalcev v enem dnevu! Odkar je Planet SiOL pod novo, provladno upravo, mojih prispevkov niso več objavljali na prvi strani, ker se pač ne ujemajo z njihovimi političnimi in zgodovinskimi pogledi.

 Praktično začenam od začetka, tokrat pa bom poizkušal bolj pogosteje objavljati na blogu. Vendar obljubiti ne morem nič.

Hvala, ker berete moj blog!

Lep pozdrav

Ni komentarjev:

Objavite komentar